❤Lamanye dah tak updatee !❤
Tuesday, 7 August 2012 | 00:28 | 0Comment

Hii , Da berape bulan aku dah tak bukak blog aku yg tersangt bruk ni . korng tak yh ckp pon aku da tau . wink2 . hihi :p , Ergg , harini aku tak g sekola esok , da seterusnya pon aku tak g gakk . Alahai cian nye kawan aku tu , nnti confirm dea takde kawn . Maklum la dea tu , memilih kawan ! Ahahaha . Alamakk da tertuka tajuk lah !! I'm sorry . lagi berape mnggu lagi da nak raya <3 tapi baju raya aku  blom nak beli2 lagi . Haihh >.< . Ibuu jom la g pavi esokk . Ok la korang aku da tak larat lah nak taip lagi  , tetibe lak rase haus , Ok eh korang ? aku nak g tido jap . jap jee , tak lme ponn . ;3

Hearts, athirah

♥ Past / Future ♥