❤Sakit Hati La Ngan Kau Ni . Ape pon tak bole ~❤
Thursday, 10 May 2012 | 02:25 | 0Comment

Aikk . tau la kau couple ngn ex aku , tapi takpyh la buat cm tu . jeles pon ade la plakk . Hmm . Aku ade abg angkat ko pon nak yg sme , sume bnde kau nak kann ? seriously sket hati gile ngn kauu . Haishh , nseb baik la kwn aku klau takk .. aku pon tak tahu la nak buat ape . haha :p . tapi kannn , aku rse aku da tak suke surya la .. tapiii , bile aku tengok dorang dating , dok sme2 rse jeles plakk !! haishh . walaupon aku ade pkwe , aku ttp rse cm tu . Korang rse sbb ape ekk ? ataupon aku mseh suke dye lagi ? aku pon tak tahu la nak ckp mcm mne lagi . yelakann orng da tak sudi nak wat cm mano lagii , hmm :( .. Okay ar bye . nak tuka blogskin japp . thenn , aku buat post lagiii .


Hearts, athirah

♥ Past / Future ♥