❤Boring tersangat-2❤
Sunday, 11 March 2012 | 08:45 | 0Comment

Comel kan ? comel macam aku lettew . kay aku perasan -,- ..
sebenarnye macam mana nak betul tarikh kat atas ni ? macam mana ? macam mana ? tolongla ajar please . aku merayu kat kau ni haa .  Kalau korang tak nak ajar tak pe la . tak pkse pun la :P  lawa tak blog ni ? lawa ken ? haha tengok perasan lagi , hishh ape nak jadi la ngn aku ni . ^^  .  Tadi sempat jugak aku buat h/m
perhh pening kepala aku nak buat keja science ! pening bhaii .  Hmm . Bye bye bye bye ....
( Mereng sudaaa ~ )

Hearts, athirah

♥ Past / Future ♥