❤Blogskin Oh Blogskin !❤
Saturday 10 March 2012 | 20:03 | 0Comment

 Perhh penat la harini . nak kene tuka blogskin blog la itu la ini laa . macam-2 hal btul ! tapi nseb baik sume nye da tuka .. dengn background twitter pun aku tuka . nak tengok tak twitter aku ? nahh just clik okey ? TWITTER lawa tak ? lawa ken ?? --' perasan je aku ni . :P dah alang-2 korang tekan tu , follow sekali bole ? hehe  , klau korang x follow pun x pe . x pkse pun  ^^  Aku nak tuka background blog ngn twitter pun ade sbb , sbbnye aku boring la tengok bnde yg sme je stiap hari . bile aku tengok orng punye blog lawa , aku jels ! tak thu knpe aku jdi cm tu . pelik-2  . . Klau la facebook pun bole tuka background dah lama dah aku tuka ..  And sorry la klau korang bukak blog aku ni lagu dye tersekat-2 . klau korang rse bnde tu semak korang pause kan aje ! okey la smpai sini je laa .. k la bye ^ .-

Labels: ,


Hearts, athirah

/ Future ♥